luLU


I made this widget at MyFlashFetish.com.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

As SaLam.....

yeay...aku dah ada blog..hikhik.....(seqonok sorg2 ja)... uih, seqonok plak tgk kwn2 buat blog, aish ni xbleh jdi aku kna buat gak....last2 terjadi lah blog yg xseberapa nih....sblom ni dah ada blog, tp dah lupa pasword lah...adei, tua2 mmg mcm nih cpat lupa, bab2 mkan xpnah nk lupa plak, aih bab tu lah badan smakin ari semakin bulat ja aku asa...hikhik....bulat pon bulat lah, jnji hati bhagia...( ada sesapa bantah, komen kat bwah klu brani )... haish....xtaw lah ceq nk tulis apa dah...nk tulis pngalaman idup suma main jiwa ja....silap2 baca leh nagis guling2 woo....haha....( spa pnah guling2 smbil ngis, angkat tgn ) yg xangkat tgn tu mmg tipu lah, kcik2 dulu g kedai klu jmpa ais krim msti nk sampai ngis guling klu mak dia xbeli...kannn3...haaa....ngaku pon....dah ngaku tu sdah la, main syum2 plak...ingat aku nmpk, klu nmpk pon ada aku kisah lah....klu bleh nk bt xnmpk ja, bg sakit ati.....sakit ati x aku ckp mcm tu....sakit kannn3..hahaha...nk pesan ni..kwn2 mna yg dah singah kat blog aku nih, tlong2 lah jdi follwer yer....klu xnk pon xpa, ada aku kisah....sakit ati x...hahah.... k lah...chow dulu, mau sleep, bantal dok mngorat dri tadi ag nih...dah tergoda da ni....tata.... :)

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
1 Response
  1. kannnnnnnnnnnn...i followwwwwwwwww..follow me back k..haha

Leave a Reply

SaYu jEa

wahoha.com